Gimnazijos tinklalapis

Integruoto ugdymo akcija

Elektroninis dienynas

Pamokų laikas:

1 pamoka       8.00 -   8.45 val.

2 pamoka       8.55 -   9.40 val.

3 pamoka       9.50 - 10.35 val.

4 pamoka     10.55 - 11.40 val.

5 pamoka     12.00 - 12.45 val.
6 pamoka     12.55 - 13.40 val.
7 pamoka     13.50 - 14.35 val.
8 pamoka     14.45 - 15.30 val.

Aplinkosauginė ekskursija "Kauno švaroje"

Balandžio 9d. įmonėje „Kauno švara“ aplinkosauginėje ekskursijoje lankėsi 3c klasės mokiniai. Atvykusiems į įmonę vaikams personažas „Kauno Švariukas“ papasakojo kodėl ir kaip reikia tvarkingai elgtis su atliekomis. Mokiniai diskutavo kodėl ir kaip reikia saugoti mūsų gimtąją planetą, kaip rūšiuodami atliekas galime išsaugoti sveiką aplinką, o taip pat sutaupyti gamtos išteklių ir energijos. Ekskursijos dalyviai lankėsi bendrovės patalpose esančioje antrinių žaliavų rūšiavimo linijoje, stebėjo, kaip dirbą „Kauno švaros darbuotojai, kaip jie dar kartą perrūšiuoja atliekas, jas supresuoja. Tai ir buvo pagrindinis kelionės tikslas – „gyvai“ pamatyti kaip tvarkomos atliekos iš spalvotų konteinerių.

Mokiniai suprato, kad rūšiuodami atliekas išsaugosime sveiką aplinką; sukaupsime antrinių žaliavų; sutaupysime gamtos išteklių ir energijos; sumažinsime atliekų tvarkymo išlaidas. O svarbiausia, kad mažiau bus teršiama aplinka. „Kauno švaros“ simbolis Švariukas padovanojo kiekvienam svečiui puikią dovanėlę – atšvaitą.

Pradinio ugdymo mokytoja Arūnė Janulevičienė

Pažintinė kelionė po gimtąjį miestą Kauną

Balandžio 8 d. 1a ir 1b klasių mokiniai išsiruošė į pirmąją savo kelionę po Kauną. Jos ilgai laukėm, gal todėl ji buvo tokia ypatinga - lepino šiltas oras, lydėjo puiki nuotaika. Mus džiugino viskas: ir Aleksoto apžvalgos aikštelė – tarsi vizitinė miesto kortelė, iš kurios atsiveria įspūdingas vaizdas į Kauno senamiestį, ir senamiestyje aplankyta Vytauto bažnyčia, Perkūno namai, Kauno rotušė, Jėzuitų bažnyčia,  išsiskirianti arkikatedra – bazilika, istorinė Kauno pilis…

Pabuvojome Ryšių istorijos muziejuje, kur vadovė supažindino su įdomia pašto, radijo, telegrafo, telefono ir informatikos raida Lietuvoje. Pamatėme unikalių ir dar veikiančių eksponatų -  optinį telegrafą, radiją, pirmąjį kompiuterį, „pakilnojom“ pirmąjį mobilų telefoną.

Visi buvo sužavėti, kai kėlėmės ir leidomės Žaliakalnio funikulieriumi. Paskutinis tikslas – Pažaislio vienuolynas.

Kada geriausiai pažįstame vieni kitus? Tuomet, kai būname kartu, kai reikia laikytis tam tikrų taisyklių, kai reikia išklausyti kitų nuomonę. Geriausias išbandymas – kelionė. Grįžom patyrę ne tik teigiamų įspūdžių, bet ir daug pamatę, bei sužinoję apie savo gimtąjį miestą -  Kauną.

Pradinių klasių mokytojos: R. Tamošiūnienė ir

D. Mikalauskienė

Nemuno dešiniąja pakrante

Paštuvos Žemėje aptikti II-III a. ,XIV-XVII a. senkapiai, o kur stovėjo pilis, kas pastatė dvarą ir valdė Paštuvos Žemę, kurioje vietoje yra botaninis draustinis? Atsakymus į visus šiuos klausimus turistų būrelio „Žygeiviai“ mokiniai rado gruodžio 20d. dalyvaudami išvykoje Nemuno dešiniąja pakrante.

Kelionės metu aplankėme Paštuvos basųjų karmeličių ordino Šv.Juozapo ir Šv.Kūdikėlio Jėzaus Teresės vienuolyną, išklausėme gidės pasakojimą apie nelaimingą dvarininko Karpio meilę.

Taip pat svečiavomės pas „grafus“ Raudondvario pilyje–dvare. Čia sprendėme kryžiažodį, ieškojome paslėpto lobio.

Vėliau traukėme į žygį nuo Šv.Jono šaltinio iki Paštuvos senkapių.

Dar vieną iškylą surengėme miške, kuriame mūsų laukė laužas ir dešrelių kepimas. Pasisotinę ir atsigėrę karštos arbatos dalyvavome orientavimosi žaidime.

Nors truputį sušalę, tačiau daug sužinoję, laimingi grįžome namo laukti kitos kelionės.

Pradinių klasių mokytoja Rita Antanavičienė

Lituanikos didvyriai amžinai gyvi

Gruodžio 18d. turistų būrelio nariai lankėsi Lietuvos Aviacijos muziejuje, kur dalyvavo tautinio ir pilietinio ugdymo projekte

“Pažink, puoselėk, tęsk“.

Mokiniai susidomėję žiūrėjo filmą „Lituanica nemari atminties šviesoje", skirtą S.Dariui ir S.Girėnui atminti, dalyvavo viktorinoje, kurios metu atidžiausiai žiūrėję filmą, buvo apdovanoti Aviacijos muziejaus įsteigtais prizais.

Vėliau aplankėme Lietuvos aviacijos muziejuje eksponuojamą įvairią aviacinę techniką: karinius naikintuvus, sportinius lėktuvus, sraigtasparnius, sklandytuvus, skraidykles ir kt. Pamatėme vieną lengviausių sklandytuvų pasaulyje Pūkelį, mažiausią pasaulyje sklandytuvą, Boružę, veikiančią transatlantinių lakūnų S.Dariaus ir S.Girėno lėktuvo Lituanica kopiją.

Greta jų buvo išrikiuoti įvairiais laikotarpiais naudoti lėktuvų varikliai.

Apžiūrėjome įvairių šalių aviacijos ženklų ekspoziciją, kurią surinko vienas Lietuvos aeroklubo kūrėjų, karo lakūnas J. Pyragius.

Pamatėme įvairių laikotarpių uniformas, aukštuminį - kompensuojantį kostiumą, žymių lakūnų asmeninius daiktus.

Išvykos metu mokiniai ne tik prisiminė Lietuvių didvyrių, lakūnų Stepono Dariaus ir Stasio Girėno žygdarbį, kai jie prieš 80 metų išskrido iš Niujorko ir perskrido Atlanto vandenyną, bet ir pažino Lietuvos aviacijos istoriją, tapo geresniais savo šalies patriotais.

Pradinio ugdymo mokytoja R. Antanavičienė

Raganos Kankaros puota

Gruodžio 4d. 2c ir 3a klasės mokiniai vyko į Kauno Velnių muziejų ir dalyvavo edukacinėje pamokoje „Raganos Kankaros puota“. Muziejuje mokiniai pamatė begalę linksmų, gudrių, įdomių velniukų, išgirdo neįtikėtinų istorijų apie juos, susipažino ne tik su lietuviškais velniukais, bet ir su atkeliavusiais iš svečių šalių. Edukacinėje pamokoje mokiniai gamino stebuklingą eliksyrą, šoko raganų šokius, šnabždėjo užkalbėjimus, atliko burtus, darė stebuklus, sužinojo, kaip išmokstama skraidyti, kuo kvepia ragana ir kaip ją atpažinti.

Pamoka paliko didžiulį įspūdį, visiems labai patiko.

Pradinio ugdymo mokytoja Giedrė Valaitienė ir Levutė Rimienė.

Mažojo Pinčiuko pamokėlės

Lapkričio 20d. turistų būrelio „Žygeivis“ mokiniai lankėsi VELNIŲ MUZIEJUJE (Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus).

Edukacijos metu susipažinome su muziejaus ekspozicija. Klausėmės paslapčių pilnų lietuvių liaudies pasakų, kuriose daug netikėčiausių istorijų, kurių pagrindinis veikėjas – velnias. Sužinojome, kas jis toks, šis nenuorama ponaitis, kiek vardų jis turi, kur jam patinka gyventi, ką jis labiausiai mėgsta veikti? Išmokome „atrakinti“ velniukų kambarius, žaidėme žaidimus, dalyvavome viktorinoje.

Susipažinome ir su kitų tautų pinčiukais. Gaminome stebuklingą eleksyrą, šnabždėjome užkalbėjimus, išmokome burti ir daryti stebuklus. Savo įspūdžius vaizdavome piešiniuose. Surengėme gražiausio Pinčiuko portreto parodėlę.

Edukacijos metu patyrėme daug įspūdžių ir nusprendėme į šį muziejų atvykti dar kartelį - norėsime susipažinti su ragana Kankara.