Gimnazijos tinklalapis

Integruoto ugdymo akcija

Elektroninis dienynas

Pamokų laikas:

1 pamoka       8.00 -   8.45 val.

2 pamoka       8.55 -   9.40 val.

3 pamoka       9.50 - 10.35 val.

4 pamoka     10.55 - 11.40 val.

5 pamoka     12.00 - 12.45 val.
6 pamoka     12.55 - 13.40 val.
7 pamoka     13.50 - 14.35 val.
8 pamoka     14.45 - 15.30 val.

Vaikų finansinio švietimo savaitė

Kovo 14 dieną 2a klasės mokiniai dalyvavo vaikų finansinio švietimo savaitėje „Pažink eurą“ ir lankėsi Vilniuje įsikūrusiame Lietuvos banko Pinigų muziejuje. Edukacinės pamokėlės „Pažink ir išmok skaičiuoti eurus" metu mokiniai susipažino su būsima Lietuvos valiuta - euru. Jie sužinojo ne tik kodėl euras reikalingas Lietuvai, bet ir kaip atrodys lietuviško euro monetos ir banknotai, mokėsi juos atpažinti, žaidė finansinius žaidimus, sprendė testą.

Filmuotas reportažas Pinigų muziejuje >>

Pradinio ugdymo mokytoja Jolanta Šturmienė

Pirmąją Lietuvos sostinę aplankius...

Spalio 30d. turistų būrelio „Žygeivis” mokiniai vyko į edukacinę pažintinę kelionę. Pirmiausia lankėmės mitologiniame Dūkštų ąžuolyne. Karmazinų piliakalnio ir alkakalnio legendos priminė

apie senąjį lietuvių tikėjimą bei gyvenimo aplinkybes.

Kernavėje mūsų laukė itin modernus Kernavės archeologinės vietovės muziejus: tarsi laiko mašina nukėlęs į tolimą Kernavės praeitį. Sužinojome kaip prieš tūkstantmečius ar šimtmečius čia gyveno mūsų protėviai. Televizorių ekrane konkretų amatą  pamatėmegyvai. Pažaidėme žaidimus, kurie papildė žinių bagažą. O apžiūrėję ekspoziciją, savo žinias mokiniai pasitikrino spręsdami interaktyvius testus. Po to ieškojome Mindaugo sosto keturių piliakalnių apsuptyje.

Grįždami namo sudalyvavome žinių viktorinoje.

Įdomi ir nepamirštama buvo ši kelionė.

Pradinio ugdymo mokytoja Rita Antanavičienė

Iškylavome Panevėžio apylinkėse...

Spalio 3d. 4a ir 4c klasės mokiniai vyko į edukacinę pažintinę kelionę.  Pradėjome nuo viešnagės Panevėžio miškų urėdijoje, Pašilių stumbryne. Ketvirtokai turėjo unikalią galimybę gėrėtis stumbrais iš arti nuo dengtos pakylos - apžvalgos aikštelės, stebėti kaip jie maitinasi. Ekskursijos vadovas Rytas supažindino su europinių stumbrų gyvenimu, papasakojo daug įdomių pasakojimų apie stambiausius laukinius gyvūnus. Vėliau atsikvėpėme prie  įrengtos laužavietės.

Panevėžio kraštotyros muziejuje mūsų laukė net dvi edukacinės programos.  Smagu buvo gaminti rankų darbo popierių, sužinoti popieriaus atsiradimo istoriją. Programoje „ Vaistingieji augalai“ ne tik mokėmės pažinti vaistinguosius augalus, bet ir degustavome įvairias arbatas.

Pabuvojome meninio stiklo studijoje „Glasremis“, kurioje stebėjome, kaip aukštos kvalifikacijos, turintys didelę  patirtį stiklo meistrai  formuoja stiklo gaminius. Vadovė papasakojo apie stiklo atsiradimą, gamybos būdus, grožėjomės ne tik pagrindinės gamybos kūriniais, bet ir unikaliais autoriniais darbais.

Turininga ir smagi buvo kelionė!