Gimnazijos tinklalapis

Integruoto ugdymo akcija

Elektroninis dienynas

Pamokų laikas:

1 pamoka       8.00 -   8.45 val.

2 pamoka       8.55 -   9.40 val.

3 pamoka       9.50 - 10.35 val.

4 pamoka     10.55 - 11.40 val.

5 pamoka     12.00 - 12.45 val.
6 pamoka     12.55 - 13.40 val.
7 pamoka     13.50 - 14.35 val.
8 pamoka     14.45 - 15.30 val.

Mokykla dalyvauja šiuose projektuose:

  • Projektas "Pradinio ugdymo tobulinimas"
  • Projektas "Sveikatiada"

Įrašai

2014 01 24

Projektas "Sveikatiada"

 

Štai ir baigėsi pirmoji šiemetinė „Sveikatiados“ veikla – „Sveikos mitybos trimestras“. Visą trimestrą – nuo pat rugsėjo iki gruodžio vyko sveikos mitybos veiklos. (2013-2014)

Nr.

Klausimai

Atsakymai

1.       

Mėnesinės veiklos pavadinimas

I trimestro veiklos

„Sveikos mitybos diena“, "Pusryčių fiesta", „Vaisių ir daržovių mitingas“ , „Mėgstamiausio vaisiaus/ daržovės rinkimai“ . Projektai „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas“, Europos judėjimo savaitės bėgimo varžybos, Kauno m. 4 kl. komandų „Kvadrato“ varžybos, „Mano mokyklos olimpinės žaidynės” Vyturys- sveikos gyvensenos akademija (4)“, Kauno m. pradinių klasių mokinių ir jų šeimos narių projektas- konkursas „Mano šeimos vasara“, ,,Duonos kelias“. Piešinių konkursai „Judėjimo džiaugsmas“,  "Sportas ir aš", „Judėjimas- sveiko gyvenimo pagrindas“, „Sveikas maistas, sveikas aš“, edukacinė - pažintinė kelionė į Anykščius - "Duonelė kasdieninė", dalyvavimas Sveikatos ugdymo veiklų konkurse-akcijoje „Sveikatos fiesta“, Kauno m. ir raj. Ugdymo įstaigų 4-12 kl.mok.tiriamųjų darbų konferencijoje „Sveika gyvensena šiandien galimybės ir perspektyvos“.„Gilių šokolado“gaminimas.

 

2.       

Mokyklos pavadinimas (su rajonu)

Kauno „Vyturio“ katalikiška vidurinė mokykla

3.       

Dalyvavusių vaikų skaičius

Apie 300 mok.( kiti dalyvauja vos ne visose veiklose, reikėtų dauginti šį skaičių iš veiklų skaičiaus)

4.       

Veiklos organizatorių skaičius

 

Visas veiklas sudėjus apie dešimt, kiti kartojasi

5.       

Publikacija internetinėje svetainėje ar spaudoje (jei buvo)

www.vyturiopradinukaijimdo.lt

6.       

Mini veiklos aprašymas

Visos veiklos buvo įdomios. Veiklų aprašymai mokyklos svetainėje.

 

7.       

Moksleivių atsiliepimai

Labiausiai patiko tiriamoji veikla, šokolado gamyba, piešimas (iš Estijos parsivežė apdovanojimus). Įvairiose veiklose dalyvavo ir tėveliai, vaikams tai labai patiko, o ir tėvai labai noriai dalyvavo veiklose bei nemažai padėjo.

 


2013 11 04

Pradinio ugdymo tobulinimas

        Spalio 28 dieną vyko pirmasis projekto „Besimokančių mokyklų bendradarbiavimo tinklų kūrimas ir palaikymas“ seminaras „Lyderystė pradiniame ugdyme: naujai apibrėžtas mokytojo – lyderio vaidmuo“.

       Šis renginys skirtas naujai prie projekto prisijungusių mokyklų pradinių klasių mokytojams. Seminarą vedė ir savo žiniomis su naujai prisijungusių mokyklų atstovėmis dalinosi pirmajame projekto veiklos įgyvendinimo etape dalyvavusi Kauno Dainavos pagrindinės mokyklos pedagogų komanda.

         Mūsų mokyklos pradinio ugdymo mokytojos, logopedė ir psichologė atliko praktines užduotis, gilinosi į mokytojo profesinį ir asmeninį identitetą. Pasitelkusios Mąstymo žemėlapius aiškinosi lyderystės apraiškas kasdieninėje mokytojo veikloje. „Laiškanešio“ metodu atskleidė kūrybiškumo sampratą.

 

Pradinio ugdymo mokytoja Arūnė Janulevičienė


2013 09 19

Pradinio ugdymo tobulinimas

Kviečiame apsilankyti projekto  „Pradinio ugdymo tobulinimas“ svetainėje http://www.upc.smm.lt/projektai/tobulinimas/ susipažinti su bendra informacija apie projektą, vykdomomis veiklomis, organizuojamais renginiais.

Virtuali mokymosi aplinka „Kūrybos aikštė“ http://www.tobulinimas.upc.smm.lt/vma/ skirta pedagogų bendravimui bei bendradarbiavimui, gerosios patirties sklaidai. Kviečiame užsiregistruoti virtualioje mokymosi aplinkoje ir  tapti aktyviais lankytojais bei diskusijų dalyviais. Čia rasite ugdymo aplinkos kūrimo pavyzdžių, daug naudingos informacijos, IKT įrankių bei metodinės medžiagos pamokoms, kurią galima parsisiųsti. Taip pat galėsite įkelti savo medžiagą, sukurti jums aktualias diskusijų temas pradinio ugdymo, o taip pat ir asmeninio tobulėjimo klausimais, stebėti kolegų veiklą bei pasiekimus virtualioje erdvėje, dalintis gerąja patirtimi.

Medžiaga naudinga įvairių dalykų pedagogams, ugdantiems įvairaus amžiaus, skirtingų ugdymosi poreikių bei gebėjimų vaikus.

 

Direktoriaus pavaduotoja Ina Petkevičienė